Tvorba obsahu na osobní instagramový profil (@david.mistrik)
Co se stalo, když jsem si řekl, že začnu brát svůj osobní profil trochu vážně?
Kvalitní a úspěšný obsah není vždy obsah takový, který je natočen tou nejdražší kamerou. Nebojím se tvrdit, že momentálně je trend dokonce opačný. Autentická videa (často natočená na mobil) mívají daleko větší úspěch než předražené klipy připomínající reklamu.
Na svůj profil jsem na přelomu května a června 2024 nahrál 8 videí a mým cílem bylo posunout profil. Právě autentická a originální videa zabrala slušně. Počet oslovených účtů se nakonec zastavil na čísle 467 424. Čtyři videa dokonce zaznamenala víc než čtvrt milionu zobrazení.
Ale tohle už je dávná historie. Jak si profil vede v roce 2025? Mrkněte na něj.
👇 Koukněte na ukázky včetně čísel👇