Služby, které vám mohu nabídnout 👇
👨💻 Konzultace
Nejste si jisti, jestli to děláte správně? Chcete, aby vaše příspěvky měly virální potenciál? Konzultace přizpůsobím vašim potřebám. Pomůžu se strukturou videí i grafických příspěvků. Dokážu analyzovat váš profil i jednotlivé formáty či kampaně a dát vám velmi kritickou, ale konstruktivní zpětnou vazbu.
🧑🎨 Workshopy
Vedu interaktivní workshopy, které se zaměřují na rozvoj dovedností v oblasti tvorby obsahu a správy sociálních sítí. Tyto workshopy nakopnou vaši kreativitu a jsou vhodné pro týmy různých velikostí.
🤝 Mentoring
Jako mentor pracuji s mými klienty jeden na jednoho, abych je maximálně podpořil v jejich profesním růstu. Sdílím své zkušenosti a poskytuji průběžné vedení, zpětnou vazbu a podporu.
📈 Strategie obsahu na sociálních sítích
Budujete značku? Společně vytvoříme komplexní strategii na sociální sítě, která vám pomůže získat větší povědomí o značce. Poradím s výběrem vhodných sítí, obsahovou strategií, obsahovým plánem, optimalizací i analýzou obsahu.
🎥 Tvorba obsahu
Je jedno, jestli to bude dlouhodobá kampaň, nová rubrika na vašem profilu nebo jedno video. Vytvořím obsah od myšlenky přes scénář a produkci až po postprodukci. Nebo vám na to pomůžu sehnat vhodné lidi. Specializuji se na vytváření především short-form obsahu a potrpím se na detailech a kreativitě.
PS: Zkušenosti jsem nabral tady 👇
Head of Social
Toto je moje aktuální pozice. Red Bull asi netřeba představovat, jedná se o značku s jedním z největších engagmentů (zapojení diváků) na světě. Mým cílem je rozvíjet kanály: Instagram, TikTok, YouTube Shorts. Dohromady se jedná o více než 700 000 účtů. Mám na starost tým lidí a zodpovídám za nadprůměrnou kvalitu obsahu. Nejvíc se vyžívám při tvorbě nápadů na videa, ale částečně se pořád dostávám ke všem dílčím úkolům, které tvorba obnáší. Díky propracovanému způsobu sdílení informací a know-how mám přistup k těm nejlepším datům ohledně sociálních sítí.
Creator ↗️ Head of Creative Content
V marketingové agentuře jsem začínal jako Content Creator & Social Media Manager. Po úspěšném rozvíjení profilů (především profilu Buď safe online pro Avast nebo instagramového profilu Socialparku) jsem se dostal až na pozici Head of Creative Content. Pod vedením Jirky a Petra Krále jsem se staral o kvalitu short-form obsahu. Zodpovídal jsem za kreativu, vedl brainstormingy a přinášel nápady, které jsem také pomáhal dotahovat do konce. Tvořili jsme pro značky jako Alza, Avast, Footshop, HBO, Red Bull nebo Zásilkovna, ale i další méně známé. Díky produkčnímu týmu Socialparku, který se specializuje na delší formáty (např. YouTube), jsem se mohl učit i při větších natáčení s velkými influencery. Bratři Králové jsou považování za absolutní špičky na obsahový marketing v Česku, takže jsem vděčný, že jsem toho mohl být součástí a pracovně zde vyrůst.
Student Brand Manager
Během vysokoškolského studia jsem působil na této pozici, ve které jsem exekuoval marketingový mix světoznámé firmy na univerzitní půdě. Zjistil jsem, co mě baví a co mě naopak tolik nenaplňuje. Přitom se učil (nejenom obsahový) marketing od nejlepších. Organizoval jsem vlastní eventy, podporoval projekty 3. stran, zapojil se do brandových eventů, náhledl jsem ale i do prodejní sféry, komunikoval s místními mikroinfluencery a dostal se i k tvorbě obsahu na sítě. A právě tvorba mě učarovala a už jsem se ji nevzdal.
Technická univerzita v Liberci
Jsem absolventem asi nejbizárnějšího oboru, o kterém jste kdy slyšeli. Rekreologie. Než si to začnete googlit – je to věda o tom, jak správně aktivně využít volný čas. Nejbližším ekvivalentem by byl sportovní management. Pro moji pracovní kariéru byly stěžejní 2 body. Prvním byl půlroční Erasmus v Turecku, během kterého jsem měl hromadu času a zlepšoval se tak v natáčení, focení a psaní. To vše shromažďoval na blog. Druhým pak byla bakalářská práce. Vytvořil jsem totiž asi nejpodivnější bakalářku vůbec. Pracoval jsem na Multimediální učebnici skateboardingu a jak už z názvu vypovídá, součástí bylo i natáčení videa.
Chcete kvalitnější obsah? Napište mi a něco spolu určitě vymyslíme :)